Intro
Od 2021 roku każda paczka transportowana z Anglii, Walii i Szkocji do Polski i paczki z Polski do Anglii, Walii i Szkocji przechodzi odprawę celną. Wymusiło to pewne zmiany w formularzu zamówienia. Aktualnie, każda grupa towarów wysyłanych w paczce powinna zostać wpisana osobno np.:
4 x spodnie damskie bawełniane,
3 x zabawki dla dzieci, lego plastikowe,
2 x torebka damska sztuczna skóra itd.
Oprócz nazwy przedmiotu należy uzupełnić materiał, z jakiego jest wykonany oraz do czego służy. Zobacz nasz film, który wyjasnia, jak poprawnie złozyć zamówienie:
Dokumenty celne to nic innego, jak deklaracja zawartości paczki oraz wartość poszczególnych towarów. Nie musisz sam przygotowywac dokumentów celnych do odprawy celnej paczek do i z Anglii. Przygotujemy je za Ciebie na podstawie danych zawartych w zamówieniu. Dlatego tak ważne jest, aby poprawnie uzupełnić formularz zamówienia i wskazać grupy przedmiotów w przesyłce. Na podstawie uzupełnionych danych przypiszemy kod taryfy celnej do Twoich towarów i przetłumaczymy je na język angielski.
W usłudze Parcelforce otrzymasz dokument CN23 do wydrukowania w trzech kopiach, podpisania i doklejenia do zewnętrznej strony kartonu (w koszulce foliowej).
W DPD IP dokumenty w formie elektronicznej przesyłane są bezpośrednio do agencji celnej - nie musisz ich drukować.
Na podstawie kodów taryfy celnej firmy kurierskie kwalifikują towary do transportu (nie wszystkie towary sa dopuszczone do transportu po Brexicie) a agencja celna nakłada cło, jeżeli wartośc towaru przekroczy 150 EUR.
Odprawy celne oraz dodatkowe formalności sprawiły, że czas transportu w niektórych usługach wydłużył się.
Aktualnie paczki z Anglii do Polski transportowane firmą DPD UK dochodza w ciągu 3- 7 dni roboczych. Czas transportu zależy od tego, jak szybko odbiorca ureguluje należności celne.
W przypadku firmy Parcelforce czas transportu wydłużył się i wynosi 10 - 20 dni roboczych. Przewoźnik wciąż udoskonala procedury, aby przyspieszyć czas realizacji i zauważamy poprawę i szybsze doręczenia niż 10-20 dni.
Paczki z Polski do Anglii na chwile obecna nie są przez nas oferowane, ponieważ GLS nie akceptuje przesyłek od osób indywidualnych i brokerów, a czas transportu w firmie UPS trwa 2-3 tygodnie. Jak tylko przewoźnikowi uda się wypracować szybszy transport - zaoferujemy Państwu usługę. Aktualne informacje na temat paczek do Anglii z Polski dostępne są w naszym Przewodniku Brexitowym.
Jeżeli zamówienie zostało opłacone, wciąż możesz poinformować nas o chęci wprowadzenia zmian. Najskuteczniejszą metodą jest zgłoszenie zmiany w Panelu Klienta. Możesz w ten sposób szybko i sprawnie zmienić datę odbioru paczki lub inne parametry przesyłki (np. adres nadania, adres doręczenia, wagę i wymiary paczki itd.). Jak zmienić detale zamówienia?
Do zamówienia kuriera w serwisie Przesyłarka.pl nie potrzebujesz rejestrować konta. Zachęcamy jednak do tego, ponieważ zarejestrowany użytkownik ma więcej możliwości. Po utworzeniu konta masz dostęp do swojej historii, książki adresowej, a także możesz samodzielnie i szybko zgłaszać zmiany w zamówieniu. Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas link do logowania/rejestracji. Aby zalogować się do Przesyłarka.pl wystarczy kliknąć w odpowiedni link w prawym górnym rogu strony.
Paczka – skorzystaj z solidnego kartonu, który ma odpowiednią grubość i wytrzymałość. Nie używaj opakowań wtórnych - są one słabe i mogą ulec uszkodzeniu w transporcie. Zabezpiecz paczkę silną taśmą klejącą, która nie odpadnie w trakcie transportu. Użyj kartonu odpowiedniej wielkości. Wypełnij pudło po brzegi np. zmiętą gazetą, folią bąbelkową lub innymi wypełniaczami, aby zabezpieczyć zawartość i usztywnić opakowanie. W żadnym wypadku nie łącz dwóch przesyłek w jedną (np. poprzez doklejenie dodatkowego pudełka do powierzchni przesyłki) - w takim przypadku poszukaj odpowiednio dużego kartonu, aby przesyłka była wysyłana jako całość. Przewoźnik może zrzec się odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia na podstawie nieodpowiedniego zabezpieczenia przesyłki. Pamiętaj, aby nie owijać paczki sznurkiem ani folią stretch. Przesyłki przechodzą przez automatyczne sortownie, w których sznurek może zahaczyć się o jedną z maszyn, a stretch blokuje automatyczne sortery.
Bagaż/Torba/Plecak - wszystkie wysyłane bagaże (walizka, torba, plecak) muszą być zapakowane w karton. Firmy kurierskie nie przyjmują bagaży, które zawinięte są w folię stretch. Wysyłając bagaż umieść go w odpowiednio dużym kartonie, a następnie dodatkowo zabezpiecz wypełniając wszystkie wolne przestrzenie (w tym celu można użyć np. papierowych kulek ze starych gazet). Jeśli chcesz, możesz dodatkowo zabezpieczyć bagaż folią. Karton zamknij i zaklej solidną, mocną taśmą. Tak przygotowaną paczkę, możesz przekazać kurierowi.
Prawidłowa pakowanie bagażu (walizka, torba, plecak)
Wózek dziecięcy i inne – muszą być zapakowane w oryginalny lub odpowiadający ich wielkości wytrzymały karton. Musi on być zabezpieczony silną taśmą klejącą lub/i folią.
Rower - sprawdź nasz poradnik Jak zapakować i wysłać rower?
W paczce jest coś kruchego? Korzystaj tylko z bardzo wysokiej jakości, wytrzymałego kartonu. Oklej lub opisz go ostrzeżeniami, np.: Ostrożnie / Fragile itp. Szkło, porcelanę i inne delikatne przedmioty należy dokładnie zabezpieczyć np. folią bąbelkową i zapakować w osobne pudełka - tak, jak w przypadku fabrycznie zapakowanych zestawów zakupionych w sklepie. Karton należy dokładnie wypełnić np. zmiętą gazetą, aby przedmioty nie obijały się o siebie - dodatkowo usztywni to przesyłkę oraz zapewni amortyzację. Przedmioty te wysyłane są na Twoje ryzyko, ponieważ firma kurierska nie zapewnia specjalnych warunków przewozu. Paczki zawsze trafiają do mechanicznej sortowni, a nasi przewoźnicy nie ponoszą odpowiedzialności lub ponoszą tylko ograniczoną odpowiedzialność za ich uszkodzenia. Zapoznaj się z regulaminem wybranego przewoźnika przed nadaniem tego typu przedmiotów.
Wysyłasz telewizor lub inny delikatny sprzęt? Zastosuj powyższe wskazówki i dodatkowo pamiętaj, aby wysyłać go w oryginalnym opakowaniu lub takim, które odzwierciedla jego właściwości. Karton powinien być gruby i wytrzymały, boki urządzeń zabezpieczone obiciami styropianowymi, a wszelkie puste miejsca wypełnione folią bąbelkową lub zmiętą gazetą. Jeśli jest to monitor lub telewizor zabezpiecz dodatkowo jego ekran - np. grubym kocem. Umieść na opakowaniu informację: "Uwaga szkło", "Fragile", "Glass" itp. Pamiętaj, że paczki są przeładowywane i ocierają się o inne przesyłki w sortowniach. Nieprawidłowo zabezpieczone przedmioty do tego rodzaju transportu mogą wówczas ulec uszkodzeniu. Firmy kurierskie DPD, DPD i Świat Przesyłek, UPS przyjmują do transportu jedynie
Opony – zamawiając transport opon, przygotuj je zgodnie z instrukcją prawidłowego pakowania opon DPD Polska (PDF, 355 KB). W pzypadku wysyłki opon usługą UPS, przesyłka musi być zapakowana w karton. Firma UPS ma swoje wytyczne odnośnie pakowania - dostępne są na stronie UPS.
Adresowanie – każda przesyłka musi być czytelnie i trwale zaopatrzona w adresy nadawcy i odbiorcy, a więc w imię i nazwisko, ulicę, miasto włącznie z kodem pocztowym i krajem. Po zakończeniu procesu płatności, otrzymasz e-mail zawierający podsumowanie Twojego zamówienia. Zalecamy wydrukowanie strony z podsumowaniem oraz umieszczenie jej w przezroczystej koszulce przytwierdzonej bezpiecznie do paczki.
W zależności od wybranej usługi, kurier przywiezie ze sobą list przewozowy lub musisz go wydrukować przed przyjazdem kuriera (szczegóły). Upewnij się, że list przewozowy zawiera poprawne dane, a jeśli wysyłasz więcej niż jedną przesyłkę to upewnij się, że każda z przesyłek otrzymała poprawną etykietę.
Tak. Wszystkie usługi kurierskie oferowane na naszej stronie są ubezpieczone od uszkodzenia oraz zaginięcia. Wyjątek stanowi usługa Parcelforce, gdzie ubezpieczenie w cenie pokrywa zaginięcie przesyłki - ubezpieczenie od uszkodzenia należy opłacić dodatkowo. Ubezpieczeniu podlegają jedynie przedmioty zawarte w opisie przesyłki do wartości przedstawionej faktury. Przedmioty niezgodne z regulaminem Przewoźnika nie podlegają ubezpieczeniu.
Wysokość ubezpiecznia dla każdego z Przewoźników przedstawia się następująco:
Więcej informacji znajdziesz w naszym Regulaminie.
Poniżej znajdziesz maksymalane wymiary i wagę dla każdego z Przewożników z naszej oferty:
DPD Classic (serwis krajowy):
DPD Classic (serwis międzynarodowy), DPD International Parcel:
Max. waga rzeczywista i gabarytowa to 31,5 kg przy eksporcie z Polski i 31,5 kg wagi rzeczywistej i 41,6 kg wagi gabarytowej przy imporcie do Polski.
DPD Drop Off:
UPS:
UPS nadanie i odbiór w punkcie:
Parcelforce:
Przesyłka gabarytowa: w przypadku, gdy waga gabarytowa, liczona według podanego niżej wzoru, przekracza wagę rzeczywistą, cena ustalana jest za wagę gabarytową. Wzór: waga gabarytowa = wysokość (cm) x długość (cm) x szerokość (cm) / 5000. Przesyłki, których waga gabarytowa i/lub waga rzeczywista są większe niż 30 kg, naliczana jest dopłata w wysokości 50 GBP.
Nie. Kurier nie przyjmuje płatności. Płatność za przesyłkę należy uregulować składając zamówienie na Przesyłarka.pl.
Na obecną chwilę nie oferujemy również usługi za pobraniem.
Przygotowując swoją przesyłkę, upewnij się, że nie znajdują się w niej zakazane przedmioty, takie jak m.in:
Szczegółową listę znajdziesz w regulaminie wybranego Przewoźnika.
Każdy z Przewoźników w inny sposób reguluje transport żywności.
W usłudze DPD Classic oraz GLS transport żywności jest zakazany.
W usługach UPS dopuszczalny jest transport żywności, w tym produktów łatwo psujących się oraz wrażliwych na temperaturę pod warunkiem, że Nadawca wyrazi zgodę na ich transport na własne ryzyko oraz odpowiednio je zapakuje (np. próżniowo). Przewożnik UPS nie zapewnia specjalnego sposobu postępowania z takimi przesyłkami.
We wszystkich usługach zakazany jest transport żywności płynnej, takiej jak np. miód, domowe przetwory, soki, oleje itp.
Tak. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami. Zwrot za niewykonaną usługę wykonujemy do 5 dni roboczych od daty przyjęcia zgłoszenia, tą samą drogą, którą otrzymaliśmy wpłatę. Jeżeli płatność realizowana była za pośrednictwem serwisu Przelewy24, czas rzeczywistego otrzymania środków na koncie wydłuży się od 3 do 30 dni.
Zgodnie z naszym regulaminem, w przypadku rezygnacji z zamówienia z przyczyn niezależnych od Przewoźnika oraz Przesyłarka.pl zwrot kosztów zostanie pomniejszony o opłatę manipulacyjną. Opłata manipulacyjna wynosi odpowiednio:
W przypadku rezygnacji z usługi UPS potrącana jest dodatkowa opłata kurierska w wysokości 9 zł/ £1.75/ €2.5.
W przypadku rezygnacji z usługi GLS, gdy do planowanego dnia nadania pozostało mniej niż 1 dzień roboczy, potrącana jest dodatkowa opłata kurierska w wysokości 9 zł/ £1.75/ €2.5.
Od decyzji reklamacyjnej przysługuje Ci prawo odwołania w terminie 14 dni od daty jej wydania. Prześlij nam decyzję, którą otrzymałeś od Przewożnika, poradzimy Ci jakie informacje powinny znajdować się w Twoim odwołaniu.
Najczęstszym powodem odrzucenia reklamacji jest:
Składając zamówienie sam określasz kiedy kurier ma odebrać Twoją przesyłkę. Kurierzy odbierają paczki tylko w dni robocze, od poniedziałku do piątku.
Odbiór paczki jeszcze tego samego dnia jest możliwy w usłudze UPS. Warunkiem jest złożenie i opłacenie zamówienia w godzinach porannych. Dla niektórych, odległych lokalizacji odbiór tego samego dnia jest niemożliwy.
Aby nadać paczkę następnego dnia roboczego, złóż zamówienie do określonych poniżej godzin:
DPD Classic:
Parcelforce:
GLS:
W przypadku płatności tradycyjnym przelewem bankowym, czas realizacji jest zależny od terminu, w którym zaksięgujemy Twoją wpłatę. Miej na uwadze, że w przypadku niektórych przelewów czas zaksięgowania wynosi nawet do 2 dni roboczych. Możesz przyspieszyć ten proces, wysyłając nam potwierdzenie (w formie zrzutu ekranu lub skanu) na adres przelewy@przesylarka.pl od razu po dokonaniu wpłaty.
W przypadku gdy zamówienie nie zostało jeszcze opłacone lub nie zostało jeszcze przekazane do realizacji (do planowanego dnia nadania pozostało wiecej niż 1 dzień roboczy) można dokonać zmiany kontaktujac się z naszym Działem Obsługi Klienta. Konsultant na Twoją prośbę może zmienić datę nadania paczki, dane adresowe nadawcy/odbiorcy, opis przesyłki, a także wymiary paczki.
W przypadku gdy zamówienie jest już w realizacji (do planowanego dnia nadania pozostało mniej niż 1 dzień roboczy) dokonywanie zmian jest już niemożliwe. Prosimy o kontakt z nami w celu poprawienia danych w zamówieniu i wysłaniu go do ponownej realizacji w nowym termienie.
W przypadku gdy zauważyłeś błąd w adresie, a przesyłka jest już w transporcie, dyspozycję zmiany adresu możemy przekazać do firmy kurierskiej dopiero gdy przesyłka będzie już zarejestrowana na terenie kraju doręczenia. W tym celu prosimy o śledzenie przesyłki i ponowny kontakt z nami dopiero gdy pojawi się pierwszy skan z kraju Odbiorcy. Wydanie dyspozycji zmiany adresu doręczenia może skutkować opóźnieniem doręczenia o 1 dzień roboczy.
Jeżeli dokonałeś płatności kartą (poprzez serwis Przelewy24) transakcja powinna przypisać się do Twojego zamówienia w ciągu maksymalnie 30 minut. W przypadku jeżeli wpłata nie zaksięgowała się automatycznie, upewnij się czy środki zostały pobrane z Twojego konta. Możliwe, że zbyt szybko zamknąłeś okno płatności. Skontaktuj się z nami, gdyż w większości przypadków jesteśmy w stanie zaksięgować wpłatę ręcznie.
Jeżeli środki z Twojego konta nie zostały pobrane, sugerujemy użycie innej karty lub wybór innej formy płatności (np. przelew bankowy).
Wiadomość z podsumowaniem zamówienia jest wysyłana na adres mailowy zlececniodawcy automatycznie po ukończeniu etapu poprzedzającego płatność.
Upewnij się, że wiadomość od nas nie trafiła do skrzynki spamowej. Możliwe również, że został popełniony błąd w adresie mailowym zleceniodawcy. Skontaktuj się z nami - sprawdzimy to.
Jeżeli kurier nie odebrał przesyłki do godziny 18:00 w wybranym dniu należy ustalić nowy termin odbioru. W tym celu przygotuj numer swojego zamówienia i skontaktuj się z nami, korzystając z czatu na naszej stronie (zalecane), e-mailowo lub telefonicznie.
Powód nieodebrania przesyłki powinien być widoczny w statusie w narzędziu lokalizacji przesyłki (status może być aktualizowany z opóźnieniem).
Dla usługi DPD Classic oraz DPD i Świat Przesyłek numer listu przewozowego otrzymasz drogą mailową rano w dniu odbioru przesyłki. Nie musisz niczego drukować, gdyż kurier przywiezie ze sobą gotowy list przewozowy.
Dla usługi DPD International Parcel list przewozowowy otrzymasz drogą mailową w dzień roboczy przed wybranym dniem nadania paczki. List przewozowy musisz wydrukować i umieścić na górze przesyłki przed przyjazdem kuriera.
Dla usługi GLS numer listu przewozowego otrzymasz drogą mailową rano w dniu odbioru przesyłki. Nie musisz niczego drukować, gdyż kurier przywiezie ze sobą gotowy list przewozowy.
Dla usługi UPS list przewozowowy otrzymasz drogą mailową od razu po opłaceniu zamówienia. List przewozowy musisz wydrukować i umieścić na górze przesyłki przed przyjazdem kuriera.
Dla usługi Parcelforce numer listu przewozowego otrzymasz drogą mailową rano w dniu odbioru przesyłki. Nie musisz niczego drukować, gdyż kurier przywiezie ze sobą gotowy list przewozowy.
Przesyłki w usłudze DPD Classic są transportowane w transporcie ekonomicznym dlatego nie ma możliwości ustalenia dokładnej godziny przyjazdu kuriera. Przesyłki w tym serwisie odbierane są w godzinach 8:00-18:00.
W usłudze GLS, UPS, Parcelforce kurierzy odbierają przesyłki w godzinach 8:00 - 18:00. Zazwyczaj przed odbiorem paczki kurierzy kontaktują się mailowo lub telefonicznie z Nadawcą, jednak nie jest to gwarantowane.
W przypadku usługi UPS kurier dołoży wszelkich starań, aby odebrać przesyłkę w wybranym przez Klienta przedziale czasowym, jednak godziny odbioru nie są gwarantowane.
Istnieje również możlwość, abyś osobiśce doręczył przesyłkę do oddziału wybranego Przewożnika (szczegóły).
Korzystając z usługi DPD Drop Off (dostępnej na kierunku Wielka Brytania - Polska), przesyłkę należy dostarczyć do dowolnego punktu DPD Drop Off. W przypadku innych usług, możliwość osobistego doręczenia przesyłki do oddzialu zależy od oddziału realizującego odbiór.
W celu sprawdzenia czy dany oddział udostępnia taką opcję należy skontakować się z nami najpoźniej rano w dniu nadania przesyłki. Nasz konsultant skontakuje się z bezpośrednio z Przewoźnikiem w celu potwierdzenia takiej możliwości. Dopiero gdy otrzymasz od nas potwierdzenie, możesz zawieźć swoją przesyłkę do wskazanego przez nas oddziału Przewożnika.
Adres najbliższego oddziału znajdziesz na stronie Przewoźnika:
Jeżeli Twoja przesyłka waży mniej niż 20kg, jej najdłuższy bok nie przekracza 80cm, a suma obwodu i długości nie przekracza 330cm, możesz ją nadać z lokalnego punktu (tzw. Access Point/ punkt przyjmowania przesyłki). Aby skorzytsać z tej opcji musisz podczas składnia zamówienia zaznaczyć pole "Dostarczę przesyłkę do punktu nadania UPS" i z rozwijanej listy wybrać dogodną dla siebie lokalizację.
Czytaj więcej:
Jak nadać paczkę w oddziale?
Paczki z UK do Polski - nadaj je samodzielnie
GLS:
InPost Cross Border:
Parcelforce:
Przesyłkę możesz śledzić wpisując otrzymany numer trackingowy lub numer zamówienia Przesyłarka w polu Zlokalizuj przesyłkę znajdującym się na stronie głównej Przesyłarka.pl. Opcja śledzenia powinna być dostępna w ciągu kilku godzin po odbiorze przesyłki.
Przesyłkę możesz również śledzić bezpośrednio na stronie przewoźnika wpisując numer trackingowy w odpowiednim polu:
Skany nie pojawiają się w czasie rzeczywistym, oznacza to, iż aktualizacja statusu może zająć nawet do 72 godzin.
Większość paczek przewożona jest transportem drogowym, podczas którego skany paczek nie są aktualizowane. Skanowane następuje dopiero po dotarciu paczki do sortownii. Miej również na uwadze, że przesyłki transportowane są głównie w dni robocze (poniedziałek-piątek), a skany po weekendzie mogą pojawiać się z pewnym opoźnieniem.
Jeśli status Twojej przesyłki nie zmienił sie od kilku dni skontaktuj się z nami.
Aby rozpocząć poszukiwania przesyłki, Przewożnik musi otrzymać od nas jej dokładny opis. W tym celu wyślij nam na maila poniższe szczegóły:
Prosimy o podanie jak największej ilości szczegółów, gdyż zwiększą one szanse odnalezienia przesyłki.
Poszukiwania trwają najczęściej od 2 do 8 dni roboczych, jednak w wyjątkowych sytuacjach proces ten może się wydłużyć. Skontaktujemy się z Tobą niezwłocznie po otrzymaniu odpowiedżi od Przewożnika.
W przypadku odnalezenia przesyłki, jest ona przekazywana do dalszego transportu, a doręczenie powinno nastąpic w ciągu ok. 2-4 dni roboczych.
W przypadku gdy poszukiwania zakończyły się niepowodzeniem należy rozpocząć proces reklamacyjny. Szczegóły otrzymasz od nas drogą mailową.
W usłudze DPD Classic kurierzy doręczają przesyłki w godzinach 8:00 - 18:00. W dniu doręczenia przesyłki powinieneś otrzymać automatyczny sms/email od DPD z szacowanym czasem przyjazdu kuriera. Godzinę doręczenia możesz również sprawdzić na stronie DPD (zgodnie z krajem doręczenia) wpisując numer listu przewozowego. W Danii, Finlandii i Szwecji kurier doręczy paczke do punktu odbioru skąd należy ją samodzielnie odebrać.
W usłudze GLS, UPS, Parcelforce kurierzy doręczają przesyłki w godzinach 8:00 - 19:00.
Większość Przewoźników zapewnia dwie lub trzy próby doręczenia. Jeżeli kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem, może pozostawić paczkę u sąsiada lub podjąć kolejną próbę doręczenia w kolejnym terminie. Kurier powinien zostawić awizo z informacją kiedy nastąpi ponowne doręczenie lub gdzie można odebrać paczkę wraz z numerem telefonu, pod którym można się ewentualnie umówić na kolejną próbę doręczenia. Dodatkowe informacje są również widoczne w opcji śledzenia przesyłki online. Jeśli kurier nie zastanie nikogo przy ostatniej próbie doręczenia, przesyłka najczęściej czeka jeszcze kilka dni na odebranie z magazynu/Urzędu Pocztowego, a następnie jest odsyłana do nadawcy na jego koszt.
W niektórych sytuacjach doręczenie przesyłki jest niemożliwe. Ma to miejsce np. gdy doszło do uszkodzenia przesyłki, uniemożliwiające jej doręczenie do Odbiorcy. Przesyłkę można odebrać osobiście w oddziale. Skontaktuj się z nami w celu zaaranżowania osobistego odbioru w oddziale.
Jest to normalna sytuacja, gdyż przesyłki trafiają do mechanicznych sortowni, gdzie dochodzi do ich rozdzielenia. Najprawdopodobniej pozostałe paczki trafiły na późniejszy transport, co spowodowało różnicę w terminach doręczenia. Pozostałe przesyłki powinny być doręczone w ciągu 1-2 dni roboczych. Jeżeli w tym terminie nie otrzymałeś pozostałych przesyłek skontaktuj się z nami.
Przed odbiorem przesyłki upewnij się, że na opakowaniu nie ma widocznych uszkodzeń, wgnieceń, rozdarć czy zabrudzeń. W przypadku szkód, które można zauważyć z zewnątrz przy odbiorze, przyjęcie przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu jej ubytku lub uszkodzenia. Uszkodzenie należy zgłosić bezpośrednio kurierowi, który fakt ten odnotuje w swoim systemie lub sporządzi protokół szkody z Odbiorcą. Niezwłocznie skontaktuj się z nami w celu rozpoczęcia procesu reklamacyjnego u Przewożnika.
Jeżeli po rozpakowaniu przesyłki zauważyłeś uszkodzenie lub ubytek zawartości, zrób zdjęcia obrazujące uszkodzenia, a także zdjęcia opakowania zewnętrzego. Niezwłocznie (nie poźniej niż w terminie 7 dni od daty doręczenia przesyłki) skontaktuj się z nami w celu rozpoczęcia procesu reklamacyjnego u Przewożnika.
Przesyłarka.pl nie rozpatruje reklamacji, decyzję w sprawie odszkodowania wydaje bezpośrednio Przewoźnik.
Podgląd i ponowne pobranie wszystkich faktur, przypisanych do konta firmowego, możliwe jest po zalogowaniu się na Panel Klienta. Historia faktur dostępna jest pod zakładką "Faktury".
Program Poleceń Przesyłarka nagradza zarejestrowanych klientów firmowych za polecanie naszych usług innym firmom. W ramach programu zarówno Polecający jak i Zaproszony mogą otrzymać po 25 zł do wykorzystania na usługi na naszej stronie.
Za każdym razem, gdy nowa firma dokona rejestracji na Przesylarka.pl wpisując w pole "email firmy polecającej" adres email Twojej firmy, otrzyma od nas zniżkę o wartości 25 zł. Gdy polecona przez Ciebie firma zrealizuje swoją zniżkę, zostaniesz nagrodzony kwotą 25 zł do wykorzystania w serwisie Przesyłarka.pl.
Aby skorzystać ze zniżki należy złożyć zamówienie na naszej stronie bez dokonywania opłaty, a następnie skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta.