partnerzy
GLS na Przesyłarka.pl

GLS na Przesyłarka.pl

GLS to europejska firma kurierska, rozpoznawalna dziś w 41 krajach europejskich i 7 stanach w USA rozpoznawalna i ceniona za jakość usług i niskie ceny. Obecnie firma świadczy usługi w 41 krajach europejskich oraz 7 stanach w USA, dzięki szerokiej sieci centrów logistycznych - świadczy usługi transportowe z wykorzystaniem transportu samochodowego, samolotowego i żeglugi. Usługi świadczone przez GLS to wsparcie dla sektora e-commerce oraz małych i średnich przedsiębiorców. GLS Poland dzięki dobrze zorganizowanej sieci realizuje przesyłki krajowe i międzynarodowe na terenie całego kraju. Krajowe usługi ekspresowe objęte są gwarancją doręczenie paczki  w następnym dniu roboczym do godziny 12.00 lub wcześniej, lub do godziny 10.00 (w dodatkowych usługach) - włączając także dostawę w soboty.

GLS oferuje transport paczek, palet i dokumentów na całym świecie. Za pośrednictwem kuriera GLS wyślemy przesyłki biznesowe jak i indywidualne. A sieć punktów odbioru GLS ParcelShop pozwala na wygodny odbiór paczki bez konieczności oczekiwania na kuriera.

 

 

Cennik paczek GLS

Cena paczki do Anglii GLS

Waga Cena
do 5 kg 91,99 zł
do 10 kg 95,99 zł
do 25 kg 99,99 zł
do 30 kg 115,99 zł
do 40 kg 168,98 zł

Cena paczki do Niemiec GLS

Waga Cena
do 2 kg 59,99 zł
do 5 kg 66,99 zł
do 10 kg 69,99 zł
do 15 kg 74,99 zł
do 25 kg 77,99 zł
do 30 kg 83,99 zł
do 40 kg 158,99 zł

Cena paczki do Holandii GLS

Waga Cena
do 2 kg 68,99 zł
do 5 kg 76,99 zł
do 10 kg 79,99 zł
do 15 kg 83,99 zł
do 25 kg 89,99 zł
do 30 kg 96,99 zł
do 40 kg 131,99 zł

 

Ile jedzie paczka GLS?

Średni czas transportu paczki międzynarodowej to 3 – 5 dni roboczych. Paczkę GLS możesz śledzić tutaj  lub na stronie Przewoźnika GLS po wpisaniu numeru zamówienia w systemie Przesyłarka lub numeru listu przewozowego GLS. Do czasu transportu paczki nie liczą się dni wolne od pracy (weekendy oraz święta) oraz dzień odbioru paczki. 

 

Ubezpieczenie

W cenie podstawowej przesyłka jest ubezpieczona do wartości SDR, czyli ok. 42 zł za kg. Można podnieśc wartość ubezpieczenia do rzeczywistej wartości transportowanych towarów za dodatkową opłatą. Maksymalna wartość ubezpieczenia w usłudze GLS to 4 000 zł. 
 

Etykieta w GLS

W usłudze GLS nadawca nie musi drukować etykiety, kurier przywozi ją ze sobą. Zadaniem nadawcy jest dopilnowanie, aby kurier GLS prawidłowo nakleił etykiety w przypadku wysyłki kilku paczek do różnych odbiorców. Na etykiecie są wskazane podstawowe dane nadawcy, odbiorcy oraz dane paczki. Znajduje się tam także numer paczki oraz kod kreskowy, który służy do identyfikacji paczki w sortowni.
 

Reklamacje w GLS

Reklamację z tytułu zaginięcia oraz uszkodzenia składa w imieniu klienta Przesyłarka. Jeżeli doręczana przesyłka nosi znamiona uszkodzenia, odbiorca jest zobligowany do oznaczenia tego faktu na urządzeniu kuriera i spisanie z kurierem protokołu szkody. Po wykonaniu tych czynności, prosimy także o niezwłoczny kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta, abyśmy mogli jak najszybciej złożyć reklamacje w Państwa imieniu.

Śledzenie paczki GLS

W dnu odbioru paczki przez kuriera GLS otrzymasz mailowo numer trackingowy, po którym możesz sledzić swoją paczkę po jej odbiorze. Wystarczy, że wkleisz ten numer w narzędzie do lokalizacji paczek i otrzymasz aktualny status Twojej przesyłki.

Kurier GLS - godziny pracy

Kurierzy GLS pracują w dni robocze w godzinach 8:00 - 17:00  według lokalnego czasu. W szczycie paczkowym przypadającym w okresie Świąt Bożego Narodzenia lub Black Friday - kurierzy mogą odbierać i doręczać przesyłki do późnych godzin wieczornych. Wszystko zależy od oddziału oraz kuriera GLS. W sytuacji, kiedy odbiorcy paczki nie ma w domu, kurier GLS ma prawo doręczyć przesyłkę do najbliższego punktu Parcel Shop. Jeżeli dojdzie do takiej sytuacji - w skanach otrzymasz informację, gdzie znajduje się Twoja paczka. Na stronie GLS możesz sprawdzić lokalizację oraz godziny otwarcia punktu.

Infolinia GLS - godziny pracy 

W dniu odbioru przesyłki, firma GLS wysyła sms-y z potwierdzeniem odbioru oraz numerem na infolinię. Konsultanci GLS pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 19:00 czasu polskiego oraz 7:00 - 15:00 w soboty. Możesz skontaktować sie z doradcami GLS pod numerem: +48 46 814 82 20 lub z naszym Działem Obsługi Klienta w godzinach pracy (8:00 - 17:00 czasu polskiego).

Przesyłki zabronione w GLS


  • rzeczy, których przemieszczanie jest zabronione na podstawie przepisów prawa lub umów, konwencji czy porozumień międzynarodowych, których stroną jest Polska,

  • rzeczy wyłączone z przewozu lotniczego na mocy obowiązujących przepisów prawa w przypadku przemieszczania kombinowanego lotniczo – drogowego,

  • gotówkę, znaki pieniężne, bony towarowe i inne dokumenty płatnicze, czeki, karty płatnicze i kredytowe, druki akcyzy, papiery wartościowe, metale i kamienie szlachetne oraz wyroby z nich, wyroby jubilerskie, dzieła sztuki i wyroby o wartości artystycznej, antyki, jak i inne rzeczy, których wartość wynika z ich wieku, rzadkości lub cech subiektywnych, przedmioty numizmatyczne i zbiory filatelistyczne, znaki legitymacyjne, w tym bilety, dowody rejestracyjne i związane z nimi naklejki,

  • dokumenty przetargowe, oferty handlowe, dokumenty księgowe,

  • telekomunikacyjne karty typu prepaid oraz aktywacyjne i inne o podobnych funkcjach,

  • rzeczy przewożone na podstawie dokumentu odprawy celnej czasowej bądź na podstawie karnetu ATA,

  • przedmioty, dla których wymagane jest oznakowanie znakami akcyzy,

  • rzeczy przewożone pod plombą celną,

  • żywe zwierzęta i rośliny,

  • towary wymagające temperatury kontrolowanej,

  • rzeczy łatwo psujące się lub środki spożywcze w rozumieniu Ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia,

  • produkty lecznicze w rozumieniu ustawy Prawo farmaceutyczne, komponenty do produkcji produktów leczniczych, narkotyki oraz substancje psychotropowe i halucynogenne, z wyjątkiem wysyłanych w celach naukowo-badawczych przez instytucje do tego uprawnione na mocy odrębnych przepisów prawa

  • rzeczy wymagające specjalistycznych badań fitosanitarnych,

  • materiały łatwopalne i wybuchowe, substancje żrące oraz inne towary wymienione w Konwencji ADR, broń i amunicję,

  • zwłoki i szczątki zwłok ludzkich,

  • organy ludzkie, płyny ustrojowe oraz produkty metabolizmu ludzkiego lub zwierzęcego,

  • rzeczy osobiste i mienie przesiedleńcze,

  • instrumenty muzyczne smyczkowe i szarpane,

  • rzeczy, których właściwości mogą stanowić zagrożenie dla ludzi bądź narażać inne Paczki na zniszczenie, uszkodzenie, zabrudzenie, itp.,

  • towary wymagające zachowania szczególnych warunków przy ich przemieszczaniu lub składowaniu (np. przewożenia w określonej pozycji np. poziomo, szkło, ceramika, telewizory, części nadwozia samochodowego, inne towary delikatne),

  • produkty pochodzenia zwierzęcego, o których mowa w Rozporządzeniu Komisji (WE) nr 206/2009 z 5 marca 2009r.,

  • rzeczy lub Paczki, których wysyłanie jest zakazane na podstawie jakichkolwiek obowiązujących sankcji prawnych, na przykład z powodu ich zawartości, ze względu na Odbiorcę lub państwo, do którego lub z którego mają zostać wysłane. Sankcje prawne oznaczają wszelkie przepisy, regulacje, nakazy lub zakazy nakładające jakiekolwiek sankcje (w tym ograniczenia w handlu lub sankcje ekonomiczne) na państwa, osoby fizyczne, osoby prawne lub jakiekolwiek inne jednostki organizacyjne, w tym, lecz nie wyłącznie przez Organizację Narodów Zjednoczonych, Unię Europejską lub państwa członkowskie Unii Europejskiej

​Wymiary paczek w GLS:


  • maksymalna waga paczki nie może przekroczyć - 40 kg

  • maksymalny wymiar najdłuższego boku - 200 cm

  • suma wszystkich wymiarów nie może przekroczyć 300 cm

 

Wymiary paczek w GLS

 

Zapoznaj się z Regulaminem GLS i wyślij paczkę do Anglii, Szkocji, Walii, Niemiec, Holandii, Francji i innych krajów w Unii Europejskiej.

 

 

 

Rozmawiaj z konsultantem