Gdzie jest paczka - zlokalizuj przesyłkę kurierską
Wysłałeś paczkę kurierem i chciałbyś sprawdzić, gdzie się znajduje? Chcesz kontrolować podróż swojej paczki — skorzystaj z narzędzia lokalizacji. System śledzenia przesyłek umożliwia sprawdzenie, na jakim etapie jest realizacja usługi transportu oraz gdzie znajduje się Twoja paczka.
Serwis Przesyłarka.pl umożliwia śledzenie nadanej paczki — dzięki niemu, możesz sprawdzić kiedy paczka trafiła do transportu, czy znajduje się na magazynie, w drodze, a także, kiedy została odebrana i doręczona, a w razie problemów z transportem informacja, powinna być widoczna w skanach. Prawidłowe odczytanie statusu przesyłki pozwala na kontrolę drogi paczki, a w razie problemów pozwala na szybką interwencję.
Jak sprawdzić lokalizację paczki?
Aby skorzystać z narzędzia śledzenia paczki przejdź na stronę Przesyłarka.pl - i w narzędziu śledzenia podaj numer swojego zamówienia lub numer przesyłki by otrzymać informację o jej lokalizacji.

Moja przesyłka znajduje się w innym mieście niż docelowe
Sieć kurierska to skomplikowana sieć logistyczna i mimo nowoczesnych technologii, planowania i automatyzacji nadal zdarzają się pomyłki. Jeśli sprawdzając status swojej paczki, zauważysz, że zmierza ona w nieprawidłowym kierunku lub znajduje się już w innym mieście — konieczny będzie kontakt z naszym DOK w celu weryfikacji danych z systemu. Czasem jest to wynik błędu w systemie, błędu podczas sortowania, lub błędnych danych adresowych np. błędy kod pocztowy?
Brak zmiany statusu przesyłki
Śledzisz drogę swojej przesyłki, jednak od kilku dni brak aktualizacji statusu? Jeszcze nie wpadaj w panikę, aktualizacja statusu może przychodzić z opóźnieniem. Widoczne skany są aktualizowane co 72h w dni robocze. Ostatni skan z danego magazynu oznacza, że paczka opuściła już go i jest w dalszym transporcie do miejsca docelowego.
Jeśli jednak skany Twojej paczki nie aktualizują dłużej niż przez dwa dni robocze lub nie wiesz co oznacza dany komunikat skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta.
Prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym DOK w przypadku komunikatów: błąd sortowania, paczka uszkodzona, weryfikacja zawartości, paczka niedoręczona - błędny adres, zwrot do nadawcy, weryfikacja przez UC.