czytelnia

Gdzie jest paczka - zlokalizuj przesyłkę kurierską

Wysłałeś paczkę kurierem i chciałbyś sprawdzić, gdzie się znajduje? Chcesz kontrolować podróż swojej paczki — skorzystaj z narzędzia lokalizacji. System śledzenia przesyłek umożliwia sprawdzenie, na jakim etapie jest realizacja usługi transportu oraz gdzie znajduje się Twoja paczka.

 
 

Serwis Przesyłarka.pl umożliwia śledzenie nadanej paczki. Dzięki temu, możesz sprawdzić kiedy paczka trafiła do transportu, czy znajduje się na magazynie, w drodze, a także, kiedy została odebrana i doręczona.
Narzędzie lokalizacji paczki poinformuje Cię także, jeśli wystąpi jakiś problem z przesyłką (np. zostanie wstrzymana w agencji celnej). Prawidłowe odczytanie statusu przesyłki pozwala na kontrolę drogi paczki, a w razie problemów pozwala na szybką interwencję. 

 

Jak sprawdzić lokalizację paczki?

Aby skorzystać z narzędzia śledzenia paczki przejdź na stronę Przesyłarka.pl -  i w narzędziu śledzenia podaj numer swojego zamówienia lub numer przesyłki by otrzymać informację o jej lokalizacji. 
 

Lokalizacja przesyłki kuriereskiej - Przesyłarka.pl
Zlokalizuj swoją paczkę, korzystając z naszędzia śledzenia przesyłki
 

Moja przesyłka znajduje się w innym mieście niż docelowe

Sieć kurierska to skomplikowana sieć logistyczna i mimo nowoczesnych technologii, planowania i automatyzacji nadal zdarzają się pomyłki. Jeśli sprawdzając status swojej paczki, zauważysz, że zmierza ona w nieprawidłowym kierunku lub znajduje się już w innym mieście — konieczny będzie kontakt z naszym DOK w celu weryfikacji danych z systemu. Czasem jest to wynik błędu w systemie, błędu podczas sortowania, lub błędnych danych adresowych np. błędy kod pocztowy?

 

Brak zmiany statusu przesyłki

Śledzisz drogę swojej przesyłki, jednak od kilku dni brak aktualizacji statusu? Jeszcze nie wpadaj w panikę, aktualizacja statusu może przychodzić z opóźnieniem. Widoczne skany są aktualizowane co 72h w dni robocze. Ostatni skan z danego magazynu oznacza, że paczka opuściła już go i jest w dalszym transporcie do miejsca docelowego.  

Jeśli jednak skany Twojej paczki nie aktualizują dłużej niż przez dwa dni robocze lub nie wiesz co oznacza dany komunikat skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta.

Prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym DOK w przypadku komunikatów: błąd sortowania, paczka uszkodzona, weryfikacja zawartości, paczka niedoręczona - błędny adres, zwrot do nadawcy, weryfikacja przez UC.