czytelnia

Gdzie jest paczka - zlokalizuj przesyłkę kurierską

Wysłałeś paczkę kurierem i chciałbyś sprawdzić, gdzie się znajduje? Chcesz kontrolować podróż swojej paczki — skorzystaj z narzędzia lokalizacji. System śledzenia przesyłek umożliwia sprawdzenie, na jakim etapie jest realizacja usługi transportu oraz gdzie znajduje się Twoja paczka.

 
 
 

Streszczenie informacji Gdzie jest paczka - zlokalizuj przesyłkę kurierską:
1. Paczkę krajową lub międzynarodową możesz śledzić po numerze zamówienia nadanym w Przesyłarka.pl lub po numerze trackingowym przypisanym przez firmę kurierską.
2. Skany paczke międzynarodowych mogą mieć opóźnienia w aktualizacji. Skontaktuj się z nami, jeśli status paczki nie zmienia się od 48 godzin.
3. Jeśli widzisz niejasny skan paczki lub nie wiesz, co on oznacza - skontaktuj się z nami.

Serwis Przesyłarka.pl umożliwia śledzenie nadanej paczki. Dzięki temu, możesz sprawdzić kiedy paczka trafiła do transportu, czy znajduje się na magazynie, w drodze, a także, kiedy została odebrana i doręczona.

Narzędzie lokalizacji paczki poinformuje Cię także, jeśli wystąpi jakiś problem z przesyłką (np. zostanie wstrzymana w agencji celnej). Prawidłowe odczytanie statusu przesyłki pozwala na kontrolę drogi paczki, a w razie problemów pozwala na szybką interwencję. 

 

Jak sprawdzić lokalizację paczki?

Aby skorzystać z narzędzia śledzenia paczki przejdź na stronę Przesyłarka.pl -  i w narzędziu śledzenia podaj numer swojego zamówienia lub numer przesyłki by otrzymać informację o jej lokalizacji. 
 

Lokalizacja przesyłki kuriereskiej - Przesyłarka.pl
Zlokalizuj swoją paczkę, korzystając z naszędzia śledzenia przesyłki
 

Moja przesyłka znajduje się w innym mieście niż docelowe

Sieć kurierska to skomplikowana sieć logistyczna i mimo nowoczesnych technologii, planowania i automatyzacji nadal zdarzają się pomyłki. Jeśli sprawdzając status swojej paczki, zauważysz, że zmierza ona w nieprawidłowym kierunku lub znajduje się już w innym mieście — konieczny będzie kontakt z naszym DOK w celu weryfikacji danych z systemu. Czasem jest to wynik błędu w systemie, błędu podczas sortowania, lub błędnych danych adresowych np. błędy kod pocztowy.

 

Brak zmiany statusu przesyłki

Śledzisz drogę swojej przesyłki, jednak od kilku dni brak aktualizacji statusu? Jeszcze nie wpadaj w panikę, aktualizacja statusu może przychodzić z opóźnieniem. Widoczne skany są aktualizowane co 72h w dni robocze. Ostatni skan z danego magazynu oznacza, że paczka opuściła już go i jest w dalszym transporcie do miejsca docelowego.  

Jeśli jednak skany Twojej paczki nie aktualizują dłużej niż przez dwa dni robocze lub nie wiesz co oznacza dany komunikat skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta.

Prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym DOK w przypadku komunikatów: błąd sortowania, paczka uszkodzona, weryfikacja zawartości, paczka niedoręczona - błędny adres, zwrot do nadawcy, weryfikacja przez UC.