Czytelnia
Świąteczny przewodnik paczkowy

Świąteczny przewodnik paczkowy

Dołożymy wszelkich starań, aby Twoje paczki dotarły bezpiecznie na Święta. Zobacz najważniejsze informacje.

 

1. Paczki międzynarodowe wyślij do 12 grudnia.
Średni czas transportu na kierunkach międzynarodowych trwa od 3-5 dni roboczych. W okresie świątecznym transport może się wydłużyć nawet do 7-10 dni roboczych, co jest spowodowane większą liczbą przesyłek w transporcie, grudniowymi warunkami drogowymi oraz innymi, niespodziewanymi sytuacjami. Dlatego wyślij paczki, jak najszybciej, aby mieć pewność, że dotrą na Wigilię.


2. Karton w kształcie prostopadłościanu bez folii stretch.
Wszystkie paczki powinny być spakowane w mocny karton o kształcie prostopadłościanu. Unikaj paczek niestandardowych - zobacz definicję niestandardu.

Wszystkie firmy kurierskie wprowadziły dodatkowe dopłaty za paczki niestandardowe. Często dopłata ta jest bardzo wysoka. Dlatego zapakuj paczkę w karton o kształcie prostopadłościanu i najlepiej zrób zdjęcie na wadze i z miarką przed jej wysłaniem  – będziesz mieć niezbity dowód w razie ewentualnej reklamacji.

3. Skany paczek mogą mieć nawet 3-4-dniowe opóźnienia.
Nie martw się i skontaktuj się z nami, jeśli skany nie są aktualizowane dłużej niż 3-4 dni robocze.

W okresie świątecznym nie wszystkie paczki przechodzą przez sortownie główne i nie zawsze zostaną zeskanowane w miejscu przeładunku. Dlatego nie martw się i nie wpadaj w panikę jeśli skany nie aktualizują się przez 72 godziny – to normalna sytuacja. Skontaktuj się z nami, jeśli miną 72 godziny od ostatniego skanu.


4. Wysłałeś maila? Nie dzwoń - poczekaj na odpowiedź.
Na wszystkie maile wysłane po godzinie 18.00 odpowiemy do godziny 10.00 następnego dnia. Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje w czasie świąt na wzmożonych obrotach. Odbieramy setki telefonów i czatów, odpisujemy na maile. Zanim odpowiemy w Twojej sprawie, musimy zdobyć informacje u Przewoźnika. Jesteś dla nas bardzo ważny, dlatego pozwól nam wykonać nasze zadanie, jak najlepiej. Na maile wysłane po godzinach pracy biura odpowiemy kolejnego dnia roboczego do godziny 10.00. Telefony od rana nie pomogą, tylko spowodują rozproszenie konsultantów

5. Wydłużone godziny odbiorów i doręczeń.
W okresie świątecznym kurierzy odbierają i doręczają przesyłki do późnych godzin wieczornych - nawet do 20.00. Jeśli kurier nie odebrał Twojej paczki - napisz nam maila - ponowimy zamówienie na pierwszy możliwy termin i poinformujemy Cię o tym lub zaproponujemy inny serwis kurierski.

Życzymy udanych przygotowań do Świąt.