Czytelnia
Tani kurier – podstawa w sklepie internetowym

Tani kurier – podstawa w sklepie internetowym

Pandemia spowodowała zamrożenie gospodarki, a co za tym idzie zmianę nawyków zakupowych Polaków. Te przeniosły się ze sklepów i punktów stacjonarnych do internetu. Największym wygranym pandemii wskazywane są firmy kurierskie, których obroty wzrosły o ok. 30 procent.
 



Przedsiębiorcy, którzy elastycznie potrafili dostosować się do zmieniającej się sytuacji, przetrwali i zyskali. Jeśli prowadzisz sklep stacjonarny – podpowiadamy, jak przenieść biznes do sieci i przygotować się na kolejną falę ewentualnych obostrzeń.

 

Sklep internetowy

Nie wymaga posiadania siedziby czy biura. Cały proces zakupowy odbywa się w sieci i tym samym nie ma ograniczeń, co do zasięgu.  Znaleźć go może każdy, bez względu na miejsce zamieszkania. Sklep internetowy znacznie poszerza grupę docelową, a tym samym zwiększa szanse na wyższe obroty dla właściciela. Przy tworzeniu sklepu warto zwrócić uwagę na zakup odpowiedniej nazwy domeny oraz dobór wydajnego hostingu. Należy także pamiętać, aby skorzystać z usług sprawdzonych, wiarygodnych podmiotów.

 

Przesyłki kurierskie

Skoro już przenosisz sprzedaż do sieci, będziesz musiał dostarczyć produkty Klientom. Firmy kurierskie działające na polskim rynku oferują dobre ceny na paczki krajowe i międzynarodowe dla Klientów, którzy mają już pewien określony wolumen sprzedaży. Co w sytuacji, kiedy zaczynasz i nie wiesz, ile paczek miesięcznie będziesz wysyłał? Tutaj z pomocą przychodzi porównywarka usług kurierskich.

 

Broker kurierski

To nic innego, jak platforma oferująca usługi kilku różnych firm kurierskich. Broker ma podpisane umowy z wieloma przewoźnikami i ze względu na wolumen paczek wysyłanych miesięcznie może wynegocjować lepsze ceny na przesyłki krajowe i międzynarodowe. Korzystając z usług pośrednika kurierskiego nie musisz obawiać się o umowy i deklaracje wolumenów – korzystasz, kiedy chcesz i wysyłasz, tyle, ile potrzebujesz.

Co więcej, możesz za każdym razem wysyłać paczki innym kurierem – to Ty decydujesz, co jest ważniejsze dla Ciebie i Twoich Klientów: cena, czas transportu czy wysokość ubezpieczenia. 

 

Paczki krajowe i międzynarodowe

Prowadząc sprzedaż w Internecie nie musisz ograniczać się wyłącznie do terytorium Polski. Możesz pozyskiwać nowych Klientów w krajach UE i wysyłać przesyłki za granicę. Korzystając z Przesyłarka.pl masz możliwość wysyłać zarówno paczki krajowe, jak i przesyłki międzynarodowe w dobrych cenach. Przykładowa cena paczki z Polski do Anglii o wadze 20 kg to 99,99 zł zaś paczkę krajową wyślesz już od 15,39 zł.

 

Eksport oraz import

W zależności od tego, jaka jest struktura Twojego biznesu, możesz eksportować towary z lub importować je do Polski korzystając z krajowych lub zagranicznych firm przewozowych. Przesyłarka.pl ma podpisane umowy z krajowymi oraz międzynarodowymi firmami kurierskimi, co powoduje, że ceny paczek importowych są konkurencyjne wobec polskich przewoźników.

 

Składanie zamówień

Złożenie zamówienia na transport kurierski nie zajmuje więcej niż 3 minuty. Przy pierwszym zamówieniu wystarczy podać dane do faktury, a automatycznie zostanie założone konto dla podanego adresu email. Nadając paczki po raz kolejny możesz korzystać z zapisanych już wcześniej danych w książce adresowej.

 

Płatność

W Przesylarka.pl możesz zapłacić z góry za transport korzystając z kilku najpopularniejszych i sprawdzonych metod płatności (Blik, karta płatnicza, przelew online, przelew tradycyjny, Paypal). Jeżeli wolisz płatność z dołu na podstawie FV – nic prostszego – zgłoś nam taka potrzebę, a odpowiednio skonfigurujemy Twoje konto. 

Prowadzisz sprzedaż zagraniczną i przyjmujesz płatności w różnych walutach i chciałbyś tą samą walutą płacić za paczkę? Dajemy Ci taką możliwość – zamówienia opłacisz w EUR, GBP lub PLN.

 

Przygotuj się i odpowiednio zabezpiecz swój biznes na ewentualność kolejnej fali COVID-19. Przenosząc do lub rozwijając biznes w sieci zyskujesz nowych Klientów i szansę na rozwój. 

Czytaj więcej:

Jak tanio wysłać przesyłkę krajową?

Gdzie jest moja paczka? Jak śledzić przesyłkę?
 


 

 

Rozmawiaj z konsultantem