Czytelnia
Jak wprowadzić zmiany w zamówieniu?

Jak wprowadzić zmiany w zamówieniu?

Twoje zamówienie paczki krajowej lub międzynarodowej zostało opłacone i zlecone do realizacji, a Ty zauważyłeś błąd w zamówieniu lub chciałbyś je zmienić? Zobacz, jak należy to zrobić. 

 

Jeżeli zamówienie nie jest jeszcze opłacone – możesz je dowolnie edytować. Jak to zrobić? Zaloguj się do systemu i kliknij w ikonę koszyka. Znajdują się tam wszystkie zapisane, a nieopłacone zlecenia na paczkę kurierską. Wybierz interesującą Cię pozycje i dokonaj zmian w zamówieniu. Pamiętaj, to Zleceniodawca jest odpowiedzialny za poprawne uzupełnienie formularza zamówienia kuriera.

 

Inaczej wygląda sytuacja, kiedy zlecenie wysyłki paczki zostało opłacone. Zmian możesz dokonać, jeżeli zlecenie nie zostało jeszcze przekazane do realizacji lub do dnia odbioru zostało więcej niż 1 dzień roboczy. Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta i przekaż informacje, które powinny zostać zmienione. 

Jeżeli zlecenie zostało już wysłane do firmy kurierskiej, wciąż możesz je zmienić, tyle, że opóźni to odbiór przesyłki o jeden dzień roboczy.

 

Jeżeli zauważysz błędny adres odbiorcy, a paczka jest już w transporcie – wciąż jest szansa na poprawne doręczenie przesyłki. Poprawny adres możemy przekazać firmie kurierskiej, kiedy paczka znajduje się na terenie kraju doręczenia. Skontaktuj się z nami i poinformuj o zmianie adresu, na jaki ma zostać doręczona. Zmiana adresu może jednak opóźnić jej dostarczenie. Przesyłarka, jako pośrednik, nie może zagwarantować, że firma kurierska zastosuje się do przekazanych informacji. Wówczas sprawa będzie wymagała dodatkowej interwencji z naszej strony.

 

Nadawca paczki jest odpowiedzialny za poprawne uzupełnienie danych paczki oraz informacji o nadawcy i odbiorcy przesyłki. Przed opłaceniem zamówienia upewnij się, że dane są prawidłowe – pozwoli to uniknąć niepotrzebnego stresu w trakcie transportu przesyłki.