Czytelnia
Kurier nie przyjechał po przesyłkę. Co zrobić?

Kurier nie przyjechał po przesyłkę. Co zrobić?

Złożyłeś zamówienie, opłaciłeś je i czekasz w wybranym w dniu na kuriera, który odbierze Twoją paczkę. Mija godzina 18.00, a kuriera nie ma. Co teraz?

Firmy kurierskie nie gwarantują odbioru paczki w pierwszym terminie. Ze statystyk wynika, że ponad 95% przesyłek jest odbieranych zgodnie z zamówieniami. Zdarzają się jednak przypadki i sytuacje, kiedy kurier z różnych przyczyn nie przyjedzie po Twoją paczkę.

 

Koniecznie skontaktuj się z działem Obsługi Klienta Przesyłarka.pl. Niektóre firmy kurierskie wymagają, aby ponowić zamówienie na kolejny dzień roboczy i bez podjęcia akcji ze strony konsultantów Przesyłarki zamówienie będzie anulowane w firmie kurierskiej, a paczka nie zostanie odebrana. 

 

Dając nam znać, że Twoja przesyłka nie została podjęta w terminie, zwiększasz szansę szybkiego jej odbioru. Nasi konsultanci zawsze reagują i ponaglają firmy kurierskie oraz samych kurierów.

 

Skan – paczka nie przygotowana

 

Zdarzają się sytuacje, że skan przesyłki błędnie pokazuje status „Paczka nieprzygotowana” lub „Brak nadawcy”. Dzieje się tak, kiedy kurier był pod wskazanym adresem, ale nikt nie otwierał lub paczka nie była gotowa do transportu.  Zdarza się, że nadawca był w mieszkaniu, kuriera nie było, a skan pokazuje status „paczka nieprzygotowana”. Dzieje się tak w sytuacji, kiedy kurier błędnie odznaczy kod przy Twoim zamówieniu. 

 

Każdy kurier posiada terminal, na którym umieszcza informacje odnośnie przesyłek. Jeśli nie może podjąć paczki (z różnych przyczyn) – musi umieścić kod braku odbioru na terminalu.  I właśnie wtedy pojawiają się omyłkowe kliknięcia i błędne skany przesyłki. Usprawiedliwiając kurierów – jest to czynnik ludzki i każdemu może zdarzyć się błąd.

 

Bez względu na to, jaki jest status Twojej paczki – jeśli nie została ona podjęta w terminie – jak najszybciej skontaktuj się z nami, a ponowimy zamówienie na pierwszy możliwy termin.